Multiplayerissa C++ runtime error

Rymy_Eetu
Viestit: 4
Liittynyt: 13 Loka 2018, 13:57

Multiplayerissa C++ runtime error

Viesti Kirjoittaja Rymy_Eetu » 14 Loka 2018, 22:46

Koetin tänään liittyä K-0-1 servulle ja aina kun pääsin serveririin sisälle ja jonkinlainen yhteenvetoscreeni tuli esille niin clientti pisti C++ runtime erroring ja clientti kaatui.

Ilmeisesti muillakin on ollut vastaavaa ongelmaa mutta onko tuohon löytynyt selvyyttä? Itselläni Windows 10, standalone DCS asennus ja SteamVR&HTC VIve Pro (steam versio on ilmeisesti joillakin tuota aiheuttanut)

Avatar
RedShot
Site Admin
Viestit: 147
Liittynyt: 15 Helmi 2015, 16:43
Paikkakunta: Vantaa

Re: Multiplayerissa C++ runtime error

Viesti Kirjoittaja RedShot » 15 Loka 2018, 09:50

Moi

Suosittelen luomaan support ticketin suoraan eagle dynamicsille. Kuulostaa hardware ongelmalta. Voit toki jakaa myös tänne dcs crash logeja. Yritän katsoa jos löytyisi jotain epämääräistä. Täältä ohjeet https://www.digitalcombatsimulator.com/ ... t/faq/710/
Kuva  

Rymy_Eetu
Viestit: 4
Liittynyt: 13 Loka 2018, 13:57

Re: Multiplayerissa C++ runtime error

Viesti Kirjoittaja Rymy_Eetu » 15 Loka 2018, 17:35

Jees pitääpä alkaa vääntämään tickettiä.

Pitää ensin testata että saa viimeisimmän crashin tuohon logeihin. Jonkin verran tuossa DSC logissa näytti olevan erroria puuttuvista grafiikoista ym beartrapissa. En tiedä onko normaalia

Rymy_Eetu
Viestit: 4
Liittynyt: 13 Loka 2018, 13:57

Re: Multiplayerissa C++ runtime error

Viesti Kirjoittaja Rymy_Eetu » 04 Marras 2018, 13:46

Niin jäi tänne kirjoitellematta jos joku saman ongelman kanssa sattuu painimaan että ongelma ilmeisesti johtui siitä että MP-serverit ja oma clienttina olivat eri versiossa beta vs stable. Kun ne päivittyivät samaan myös MP serverille kirjautuminen onnistui

Vastaa Viestiin